גבר כבן 30 נורה הבוקר(שלישי) בשכונת רמת הנשיא בחיפה | תיעוד

הבוקר(שלישי) נמצא גבר ירוי במכוניתו ברחוב אלמוג בשכונת רמת הנשיא בחיפה, הפצוע הועבר על ידי צוותי מד"א למרכז הרפואי רמב"ם במצב קשה
תמונה של  מערכת רפורטר

מערכת רפורטר

גבר כבן 30 נורה הבוקר(שלישי) בשכונת רמת הנשיא בחיפה

זירת אירוע הירי/דוברות מד"א

הבוקר(שלישי) נמצא גבר כבן 30 ירוי ברכבו ברחוב אלמוג בשכונת רמת הנשיא בחיפה, למקום הוזנקו צוותי רפואה של מד"א.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו למרכז הרפואי רמב"ם גבר כבן 30 במצב קשה, מחוסר הכרה עם פציעות ירי.

חובש בכיר במד"א דוד אביחי מולכו, סיפר:

"הפצוע היה ברכבו כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות קשות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו לא יציב."

מהמרכז הרפואי רמב"ם נמסר שהפצוע הגיע מורדם ומונשם, סובל מפגיעות ירי בפלג גופו העליון ומצבו מוגדר קשה מאד ונשקפת סכנה לחייו, נמצא בדקות אלו בבדיקת CT לאחריה יוחלט על המשך טיפול.

כוחות משטרה גדולים נמצאים בזירת האירוע והחלו בפעולות חקירה לצד איסוף ראיות במסגרת החקירה שנפתחה.

דוברות מד"א

לשתף את התוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דיווח על אירוע

דווחו באמצעות הטופס או באמצעות הוואטסאפ