בתום הפעלה סמויה של למעלה משנה של סוכן משטרתי המכונה הנוצה שבוצעה על ידי היחידה המרכזית במחוז צפון, נעצרו לפנות בוקר(שלישי) בפשיטה בהשתתפות מאות שוטרים, לוחמי הימ"מ ומג"ב, 38 חשודים בעבירות של סחר באמל"ח וסמים מסוכנים.
במקביל למעצר ראשי ארגוני הפשע אבו לטיף בכר וחרירי, הפעילה היחידה המרכזית של מחוז צפון עבריין שחצה את הקווים המכונה הנוצה, שהפעלתו התמקדה בסוחרי אמל"ח ממגוון יישובים במיקוד לצפון הארץ ובתוכם- נצרת, שפרעם, כפר כנא, זרזיר, ריינה, שיבלי, מייסר, דיר חנא, מוקייבלה, תל שבע וג'לג'וליה.
היום(שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות במסגרת מעבר החקירה לגלויה פשטו מאות שוטרי משטרת ישראל, לוחמי ימ"מ, לוחמי משמר הגבול והמשמר הלאומי על בתיהם של החשודים שהופללו על ידי הנוצה, עצרו 38 חשודים ואספו ממצאים הקושרים אותם לביצוע העבירות המיוחסות להם.
המשטרה תבקש במשך היום להאריך את מעצר החשודים בבית המשפט השלום בנצרת.
מפקד מחוז צפון, ניצב מאיר אליהו:
הבוקר, נחשפה פרשייה נוספת של המחוז הצפוני. השם שנבחר לסוכן "הנוצה" אומנם מבטא סמל לקלילות, אך מנגד, המכה שקיבלו עשרות חשודים הבוקר היא כבדה מאוד.
הפעלת הסוכן במשך יותר משנה במקביל להפעלת עדי מדינה נגד ארגוני הפשע אבו לטיף, בכרי וחרירי מוכיחה שוב את מיקוד העשיה שלנו אל מול העבריינים המשפיעים ביותר על חיי האזרחים הנורמטיבים.