ריפורטר - תקשורת צפונית עצמאית

היום: 20/09/2024

מועד הבחירות המוניציפליות בשלומי ובקרית שמונה נדחה ל-18.2.25

שר הפנים משה ארבל

שר הפנים משה ארבל/דוברות משרד הפנים

תמונה של קובי הרצשטרק

קובי הרצשטרק

שר הפנים משה ארבל הודיע היום שעקב נסיבות מיוחדות המתקיימות והמצדיקות את דחיית הבחירות ברשויות המקומיות שלומי וקרית שמונה, מועד הבחירות ידחה ל-18.2.2025.

פנינו למשרד הפנים בשאלה מדוע הבחירות נדחו רק בשלומי ובקרית שמונה ואילו במועצות האזוריות מטה אשר, מעלה יוסף, מבואות החרמון, מרום הגליל והגליל העליון שגם תושביהן מפונים, הבחירות לא נדחו? התשובה שקבלנו:" ביולי הוצאנו הודעה על תזכורת לגבי מועד הבחירות בישובים ב-19.11.2024, קרית שמונה ושלומי הוחרגו עד לבדיקה וקבלת החלטה, בהודעה אז נאמר וזה תקף גם להיום שלאחר בדיקה עם צוות מקצועי שבחן את הנושא מבחינת מספר התושבים ברשות, הוחלט כאמור על קיום הבחירות בישובים אלו למעט קריית שמונה ושלומי ולאחר שהוצגו בפניו הנסיבות הרלוונטיות לגבי התושבים והמצב הבטחוני קבע השר את הבחירות ל-18.2.202".

שוחחנו עם דודו דר משלומי, שהיה המועמד היחיד לראשות המועצה במועד המקורי(ראש המועצה גבי נעמן נפסל) וכמובן שהיה נבחר, לאור התקופה דר חושב שהמועד שנקבע אינו הגיוני ואינו תואם את התקופה שאנו חיים בה וכך גם המועד שנקבע למועצות האזוריות.

כמובן שבמצב הנוכחי לראשי הרשויות המכהנים, יש מקדמה גדולה על המתמודדים מולם שאינם יכולים לנהל מערכת בחירות יעילה כשהתושבים מפוזרים כל רחבי הארץ.

לשתף את התוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דיווח על אירוע

דווחו באמצעות הטופס או באמצעות הוואטסאפ