בלילה שבין שישי לשבת בעיצומם של הממטרים העזים שירדו, שקע רכב במעבר התת קרקעי ברחוב חלוצי התעשיה, נוסעי הרכב חילצו עצמם עצמאית.
צוותי כיבוי מתחנת קריות בשילוב צוות יל"מ הוזנקו לרכב ששקע במעבר תת קרקעי ברחוב חלוצי התעשייה שבחיפה.
צוותים שהגיעו למקום זיהו שנוסעי הרכב ששהו ברכב חילצו עצמם עצמאית, סייעו להם להגיע למקום יבש וביצעו סריקה לשלילת לכודים נוספים ברכב.
לא ברור כיצד הרכב נכנס למנהרה למרות כל אמצעי המניעה שעיריית חיפה התקינה ב-2021 במקום במסגרת ההיערכות להצפות וזו הודעת הדוברות של עיריית חיפה בנושא: "תחל בקרוב לפעול במעבר התת קרקעי שברחוב חלוצי התעשייה (מנהרת חלוצי התעשייה), מערכת רימזור חדשה שנועדה למנוע כניסת רכבים אל תוך המנהרה בעת אירועי הצפות מי גשמים, כלקח מאירועי העבר.
במהלך השנה האחרונה ביצעה העירייה, באמצעות האגף לשיפור פני העיר והאגף לניהול בקרת תנועה וטכנולוגיה במנהל התפעול, עבודות להתקנת אמצעים טכנולוגיים אשר ישמשו לחסימת המעבר המשוקע. עבודות אלה כללו שדרוג המשאבות והקמת מערכת טכנולוגית חדישה, הכוללת רמזורים, שלטים אלקטרוניים ומחסומים, המסוגלים לתקשר ביניהם.

דוברות עיריית חיפה
המערכת פועלת באופן כזה, שבעת ירידת כמות משקעים גבוהה במיוחד, ייכנסו משאבות הניקוז של המעבר המשוקע לפעולה ויחלו בעבודה לשאיבת המים. במידה ופעילות המשאבות לא תספיק לשאיבת כמויות המשקעים ומפלס המים יגיע לגובה בו הוא צפוי להציף את המעבר, יעביר בקר המשאבות הוראה לבקר הרמזור, כך שברמזור יידלק באופן מיידי אור אדום והמחסומים המוצבים בכניסות למעבר המשוקע ייסגרו ובכך תמנע כניסת רכבים אל תוך המעבר המשוקע.
כמו כן, שלטים אלקטרוניים, המוצבים בכניסות למנהרה, ידווחו לנהגים אודות ההצפה והאיסור להיכנס אל תוך המנהרה. עם סיום מצב ההצפה, ייכבה האור האדום ברמזור והמחסום יורם בחזרה".
פנינו לדוברות עיריית חיפה כדי לקבל הסבר מדוע המערכת המשוכללת לא פעלה והרכב שקע במנהרה, ברגע שנקבל תגובה נפרסם אותה.