ראש מועצת ג'דיידה-מכר סוהיל מלחם וסגנו עביד עביד נורו הלילה(שני) סמוך לחצות בשעה שיצאו מאולם חתונות, השניים הועברו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאשר מלחם הוגדר כפצוע קשה ועביד כפצוע בינוני.
השניים שסובלים מפגיעות גפיים, הובאו לבית החולים ע"י חיאן ומד"א והוכנסו לחדר הלם לקבלת טיפול וצילומי הדמיה.
פראמדיק מד"א חארת כליב סיפר: "ראינו גבר בן 49 שנפצע מירי כשהוא בהכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים במצב בינוני בינוני. מהמקום פונה פצוע נוסף, גבר בשנות ה-50 לחייו כשהוא בהכרה וסובל מפציעות ירי קשות בגופו כשמצבו קשה"
מיד לאחר הירי הגיעו למקום כוחות משטרה מתחנת גליל מערבי, טכנאי המז"פ החלו לאסוף ראיות מהזירה.
בשנת 2019 נורה מאבטחו של סוהיל מלחם המוגדר ע"י המשטרה כמאויים ברמה גבוהה בסמוך לביתו של מלחם ונפצע קשה.
לפני מספר ימים הודיעה המשטרה על פענוח ההתנקשות מחודש מרץ בראש עיריית עראבה, שנפצע קשה לאחר שנורה ב-7 כדורים, כאשר גם איתו נורה סגנו וכל זאת ביוזמת קרוב משפחתו על רקע מאבק על פינוי הזבל בעיר.