מותו של פעוט בן שלוש שנפצע באופן אנוש בתאונה ברחוב שבזי באור עקיבא נקבע ע"י הרופאים עם הגעתו למרכז הרפואי הלל יפה.
צוותי רפואה של מד"א שהוזנקו לטיפול בפעוט בן השלוש שנפגע מרכב פרטי ברח' שלום שבזי באור עקיבא, העניקו טיפול רפואי והעבירו את הילד תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית למרכז הרפואי הלל יפה.
חובשי מד"א יוסף פרידמן ועידן אלמלח, סיפרו:
"הילד שכב לצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלות קשות בגופו, לאחר שנפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי ואנחנו נלחמים על חייו."
שוטרי תחנת חדרה ובוחני תאונות הדרכים של מרחב 'מנשה' הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה שכתוצאה ממנה נהרג ילד בן 3 באור עקיבא.