אמש(ראשון) סמוך לחצות כוחות משטרה ניסו לעצור רכב נמלט בנהריה, השוטרים הציבו ניידות לרוחב הכביש סמוך לכיכר בקניון נהריה.
הרכב עלה על המדרכה והמשיך בנסיעתו כאשר השוטרים פותחים עליו באש, האזור מיושב בצפיפות ורק בנס הירי לא פגע באחד הבתים הסמוכים.
הרכב הנמלט המשיך בכביש 4 לכיוון צפון ולדברי המשטרה נעצר לבסוף באזור מעלות תרשיחא, כאשר נהג הרכב נעצר ויובא היום להארכת מעצר בבית המשפט.
דוברות המשטרה לא הוציאה הודעה בנושא כמקובל בארועים המתרחשים באזור, אולם אישרה את האמור לעיל.