ריפורטר - תקשורת צפונית עצמאית

היום: 20/09/2024

שלומי פורשת מפורום ישובי קו העימות, בעקבות קרע פוליטי

גבי נעמן ראש המועצה המקומית שלומי

מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

תמונה של קובי הרצשטרק

קובי הרצשטרק

לאחר חילופי דברים סוערים בדיון אתמול של הפורום שנערך עם שר החינוך, מפקד פיקוד העורף ופרוייקטור הצפון, שבהם הטיח ראש המועצה האזורית מטה אשר: "יש ראשי רשויות שהם מלחכי פנכה, פודלים שצריכים את מרכז הליכוד", כשהוא מבקר את הנמנעים מביקורת כנגד מדיניות הממשלה וראש הממשלה.

בעקבות דברים אלה שמהם נפגע גבי נעמן ראש המועצה בשלומי המזוהה עם הליכוד, הוציא הבוקר נעמן הודעה שבכוונתו לפרוש מהפורום הקיים ולהקים פורום שיכלול את קרית שמונה, מטולה ושלומי, היות והדיון הפך לפוליטי ואינו מייצג את דעות כל החברים בפורום.

דוידוביץ' תקף בגלוי את ראש הממשלה על הססנותו עמידתו לאחר התקפת המנע כנגד שרים שדרשו להמשיך הפגיעה בחיזבאללה, דוידוביץ לא חסך במילים קשות: "לא יסולח לממשלה הזו לעולם ולעולמי עד, זה שאתם מפקירים אותנו ושורפים אותנו חיים תירשם לדיראון עולם ההתנהגות הביזיונית של הממשלה הזו, אתם גורמים לנו נזק ואתם תזכרו כמי שהפקירו".

היום כששוחחתי עם גבי נעמן, הבהיר שלא הסכים עם דבריו של דוידוביץ וידוע לו שראשי רשויות נוספים לא הסכימו עם הדברים.

לדעתו של נעמן ההחלטה שלא לפתוח את שנת הלימודים אינה נכונה, הילדים חייבים לחזור למסגרות וההורים צריכים לצאת ולהביא פרנסה הביתה.

הוסיף ואמר נעמן, החלטנו להיפרד מהפורום ולהקים פורום של נישובים העירוניים צמודי הגדר, משמע שלומי, קרית שמונה ומטולה(שלמעשה היא מושבה).

הוספתי והקשיתי האם אינו פונה לראשי הרשויות המקורבים לליכוד? לטענתו ראש הממשלה נתניהו אינו תומך בראש עיריית קרית שמונה(למרות שהוא חבר ליכוד) ואילו ראש מועצת מטולה מקורב לגדעון סער, בכל אופן הבעיות שהישובים העירוניים צמודי הגדר מתמודדים איתן, שונות מהבעיות שהישובים הכפריים בצפון מתמודדים איתן.

כאדם החי באזור ומכיר את הנפשות הפועלות, נראה לי שהדברים יצאו מפרופורציה ונעמן ודוידוביץ שהם אנשים מנוסים ודואגים(כל אחד בדרכו) לתושביהם יישרו ביניהם ההדורים וימשיכו לפעול ביחד לטובת הצפון.

מהמועצה האזורית מטה אשר לא התקבלה תגובה בנושא, באם תתקבל תגובה נפרסם אותה.

לשתף את התוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דיווח על אירוע

דווחו באמצעות הטופס או באמצעות הוואטסאפ