נזק כבד נגרם לדירת מגורים ברחוב הרצל בחיפה שנשרפה כליל, צוותי כיבוי שהוזנקו מתחנת חיפה לשריפה בדירה בקומה שלישית מתוך שלוש קומות, פעלו לכיבוי האש בדירה.
מפקד המשמרת, רב רשף קובי משיטה מתאר:
"את העשן הסמיך ראיתי כבר עם היציאה מהתחנה, עם הגעתי ראיתי דירה בקומה שלישית מתוך שלוש שבוערת כליל.
בתחילה, היה חשש ללכודים ולוחמי האש פעלו לסריקות מהירות, עם הגעתם למוקד הבעירה כיבינו את האש, השגנו שליטה כשהארוע נגמר ללא נפגעים אך עם נזק כבד למבנה בכלל ולדירה הבוערת בפרט."
חקירה נפתחה לבירור נסיבות פרוץ האש.