ישיבת מועצה ראשונה בעיריית עכו בראשות אוהד שגב | תיעוד

ראש העיריה החדש של עכו אוהד שגב, פתח את ישיבת המועצה בעידן החדש בקריאת "שהחיינו" ובשורת מינויים חדשים.
תמונה של  מערכת רפורטר

מערכת רפורטר

ישיבת מועצה ראשונה בעיריית עכו בראשות אוהד שגב

אוהד שגב/דוברות עיריית עכו

מליאת מועצת העיר עכו התכנסה אתמול בערב(חמישי) באולם הישיבות של מועצת העיר שהיה מלא מפה לפה בעשרות רבות של תושבים ועובדי העירייה לישיבת מועצה ראשונה בראשות ראש העיר החדש אוהד שגב, ראש העיריה הקודם עמיחי בן שלוש נכח בישיבה.

ישיבת המועצה נפתחה בהצהרת אמונים של ראש העיריה ובקריאת "שהחיינו", שבדבריו ציין "העיר עברה טלטלה משמעותית בתקופה האחרונה וכעת נדרשת התגייסות משותפת לקידום העיר ולרווחת תושביה".

במהלך הישיבה אושרו מינויים מרכזיים: אדהם ג׳מל סגן ראש העיריה בשכר בתקופת לנקרי חזר לתפקידו , זאב נוימן מונה לממלא מקום וסגן ראש העיר ללא שכר, וענבל גל מונתה לסגנית ראש העיר ללא שכר.

המועצה החליטה על הארכת כהונתו של גזבר העירייה ראובן ויצמן לתקופה של שלושה עד שישה חודשים ומינוי מנהל אגף הרכש איציק בן שושן לנהל גם את תחום משאבי האנוש.

מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

לשתף את התוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דיווח על אירוע

דווחו באמצעות הטופס או באמצעות הוואטסאפ