מליאת מועצת העיר עכו התכנסה אתמול בערב(חמישי) באולם הישיבות של מועצת העיר שהיה מלא מפה לפה בעשרות רבות של תושבים ועובדי העירייה לישיבת מועצה ראשונה בראשות ראש העיר החדש אוהד שגב, ראש העיריה הקודם עמיחי בן שלוש נכח בישיבה.
ישיבת המועצה נפתחה בהצהרת אמונים של ראש העיריה ובקריאת "שהחיינו", שבדבריו ציין "העיר עברה טלטלה משמעותית בתקופה האחרונה וכעת נדרשת התגייסות משותפת לקידום העיר ולרווחת תושביה".
במהלך הישיבה אושרו מינויים מרכזיים: אדהם ג׳מל סגן ראש העיריה בשכר בתקופת לנקרי חזר לתפקידו , זאב נוימן מונה לממלא מקום וסגן ראש העיר ללא שכר, וענבל גל מונתה לסגנית ראש העיר ללא שכר.
המועצה החליטה על הארכת כהונתו של גזבר העירייה ראובן ויצמן לתקופה של שלושה עד שישה חודשים ומינוי מנהל אגף הרכש איציק בן שושן לנהל גם את תחום משאבי האנוש.