נהג ניידת משטרה שקרוב לוודאי נרדם בעת נהיגתו, איבד לפנות בוקר(ראשון) ב-4.30 בקירוב השליטה על הרכב, פגע בתמרורים וברמזור בצומת כברי והוציאם מכלל פעולה.
נהג הניידת ושוטר נוסף שנסעו ברכב נפצעו קל והועברו לטיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.
מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים
נהג ניידת משטרה שקרוב לוודאי נרדם בעת נהיגתו, איבד לפנות בוקר(ראשון) ב-4.30 בקירוב השליטה על הרכב, פגע בתמרורים וברמזור בצומת כברי והוציאם מכלל פעולה.
נהג הניידת ושוטר נוסף שנסעו ברכב נפצעו קל והועברו לטיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.