נהג ניידת משטרה איבד השליטה ופגע ברמזור בצומת כברי

נהג ניידת משטרה שקרוב לוודאי נרדם בשעת נהיגתו ברכב, איבד השליטה על הרכב שפגע ברמזורים בצומת כברי והוציאם מכלל שימוש.
תמונה של  מערכת רפורטר

מערכת רפורטר

נהג ניידת משטרה איבד השליטה ופגע ברמזור בצומת כברי

מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

נהג ניידת משטרה שקרוב לוודאי נרדם בעת נהיגתו, איבד לפנות בוקר(ראשון) ב-4.30 בקירוב השליטה על הרכב, פגע בתמרורים וברמזור בצומת כברי והוציאם מכלל פעולה.

נהג הניידת ושוטר נוסף שנסעו ברכב נפצעו קל והועברו לטיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

לשתף את התוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דיווח על אירוע

דווחו באמצעות הטופס או באמצעות הוואטסאפ